دانلود خلاصه بازی برگشت اس اس با بوریرام

???????

تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:دانلود خلاصه بازی برگشت استقلال با بوریرام, | 23:39 | نویسنده : Ehsan Abi Del 7

 

در دقیقه 37 سرانجام بوریرامی‌ها روی ارسال توپ از روی نقطه کرنر و ضربه تمام کننده بازیکن خود به گل رسیدند. بوریرامی‌ها در حالی با ضربه سر به گل رسیدند که استقلالی‌ها نسبت به بازیکنان این تیم فیزیک بدنی بهتری دارند.

پس از این گل استقلال تلاش کرد تا مسابقه را مساوی کند. اما تنها موقعیت تیم امیر قلعه نویی شوت محمد قاضی از فاصله ای دور بود که این شوت هم کارساز نبود تا در نهایت نیمه اول این مسابقه با پیروزی تیم تایلندی به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، استقلالی‌ها هجومی‌تر کار کردند. استقلالی‌ها می‌دانستند با زدن یک گل، کار حریف را بسیار مشکل می‌کنند و به همین دلیل در همان دقایق اولیه نیمه دوم سعی کردند دروازه حریف را باز کنند. سرانجام در دقیقه 53سانتر آندرانیک تیموریان و ضربه سر حنیف عمران زاده، بازی را مساوی کرد تا تیم قلعه‌نویی به صعود امیدوارتر شود. البته استقلالی ها با زدن این گل، عقب نکشیدند و همچنان میل گلزنی داشتند. در دقیقه 57 سانتر خسرو حیدری به فرهاد مجیدی رسید و او با یک ضربه برگردان، دروازه بوریرام را تهدید کرد اما مدافع تیم تایلندی توپ را به بیرون زد تا استقلال به دومین گلش نرسد.

اضافه شدن فرهاد مجیدی جان تازه ای به خط حمله استقلال داده بود. فرهاد مجیدی در دقیقه 65 یک بار از وسط زمین به سمت دروازه بوریرام حرکت کرد که او را با خطا متوقف کردند. چند دقیقه بعد او دوباره حرکتی خوب به سمت دروازه حریف داشت که البته باز هم به سرانجام نرسید. اما همین حرکات استقلال نشان از عزم این تیم برای بردن مسابقه داشت. قلعه نویی با حرکات هجومی تیمش نشان داد حتی در زمین حریف هم به دنبال برد است و می‌خواهد مقتدرانه استقلال را به جمع 4 تیم برتر آسیا برساند.

البته بوریرام هم دست از تلاش برنداشت و به دنبال راهی بود تا برای دومین بار دروازه استقلال را باز کند. اما دفاع استقلال مستحکم تر از آن بود که بوریرامی‌ها به گل دوم برسند. 

استقلالی‌ها در دقیقه 90 می‌توانستند به گل دوم برسند اما داور آفساید فرهاد مجیدی را اعلام کرد. دو دقیقه بعد آندرانیک تیموریان هافبک تاثیرگذار استقلال با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه بوریرام، تیمش را به گل دوم رساند تا صعود استقلال را قطعی کند.

در نهایت مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید تا استقلال با گل‌های حنیف عمران زاده و آندرانیک تیموریان به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کند. استقلال در مرحله بعدی این مسابقات باید با اف سی سئول بازی کند. بازی رفت این دو تیم در کره جنوبی برگزار می‌شود و در بازی برگشت، استقلال میزبان اف سی سئول خواهد بود. حالا استقلال با ستاره سوم فقط دو قدم دیگر فاصله دارد.

 

دانلود خلاصه بازی استقلال و بوریرام تایلند

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

ԹՐԹʍ
ساعت5:16---28 شهريور 1392
چه خوش گفت فردوسی پور در نود/ که ابی برنده شود/ میازارلنگی ها است / توانا بود هرکه دانا بود / ز4 تایی دل شیر غران بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: